BOSU! Η περίεργη μπάλα που σμιλεύει το σώμα!

\n \nΠολλοί από εμάς που γυμναζόμαστε έχουμε δει στο πρόγραμμα του γυμναστηρίου μας το πρόγραμμα BOSU. Παρατηρούμε μάλιστα, ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε ορισμένα γυμναστήρια χρεώνεται διαφορετικά.\n\nΓυμναστική με BosuΆλλοι έχουμε παρατηρήσει μια μπάλα κομμένη στην μέση με βάση αρκετά σκληρή η οποία βρίσκεται σε ειδικές θήκες σιδερένιες.\n\nΆραγε τι είναι αυτό το BOSU; Πού βοηθάει αυτό το πρόγραμμα; Μπορούμε όλοι να το παρακολουθήσουμε;\n\nΚαίρια ερωτήματα τα οποία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε στο άρθρο μας.\n

Τι είναι η μπάλα BOSU & ποιός την ανακάλυψε;

\nΓυμναστική με BosuΗ μπάλα BOSU ή BOSU Balance Trainer ανακαλύφθηκε το 1999, από τον David Weck, ο οποίος θέλησε με αυτό τον τρόπο να αποδείξει ότι όσο πιο φυσικά γίνεται μια άσκηση τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχει.\n\nΤι σημαίνει αυτό;\n\nΓυμναστική ουσιαστικά με το βάρος και την αντίσταση που το ίδιο το σώμα μας έχει. \n\nΌπως λέει ο Weck χαρακτηριστικά:\n

“Χρησιμοποίησε και τις δύο επιφάνειες για να εκτελέσεις δεκάδες διαφορετικές ασκήσεις που θα γυμνάσεις όλο το σώμα σου όσο πιο φυσικά γίνεται καθώς και ισορρόπησε πάνω σε αυτό.”

\nΤο μισό λοιπόν αυτό ημισφαίριο που πρέπει να ισορροπήσεις πάνω του περιέχει μέσα την γνωστή σε όλους μας άμμο.\n

Που βοηθάει αυτό το πρόγραμμα;

\nΤο συγκεκριμένο πρόγραμμα βοηθάει το καρδιαναπνευστικό μας σύστημα.\n\nΓυμναστική με BosuΗ επίπεδη επιφάνεια, δηλαδή η επιφάνεια που είναι από κάτω, θα σε βοηθήσει να εκτελέσεις κλασικές ασκήσεις (στήθος, ώμους, τρικέφαλους, push ups) με μεγαλύτερη ακρίβεια ενώ εάν γυρίσεις την μπάλα ανάποδα δηλαδή από την πλευρά που είναι η κοίλη μπορείς να κάνεις κοιλιακούς, ξαπλώνοντας πάνω στην μπάλα.\n\nΕπιπλέον, μπορείς να πατήσεις πάνω της με βαράκια για να κάνεις ασκήσεις για τα χέρια και παράλληλα να γυμνάζεις και τα πόδια σου με την αντίσταση που σου δίνει η άμμος, καθώς και η προσπάθειά σου να ισορροπήσεις πάνω σε αυτή.\n\nΓυμναστική με BosuΦυσικά άμα κάνεις και προβολές κατεβάζοντας το ένα πόδι κάτω και το άλλο πάνω στο BOSU, η άσκηση για τους γλουτούς γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική.\n\nΜε την μπάλα λοιπόν του BOSU μπορείς ουσιαστικά να κάνεις ένα πρόγραμμα γυμναστικής την γνωστή σε όλους, ακόμη κι από τα σχολικά μας χρόνια “Σουηδική, δηλαδή ασκήσεις για όλο το σώμα.\n\nΒέβαια, οποιαδήποτε άσκηση με τη χρήση του BOSU έχει ενισχυμένο αποτέλεσμα, καθώς αυξάνεται η δυσκολία της για τον ένα και μοναδικό λόγο ότι συνδυάζεται με συνεχή προσπάθεια για ισορροπία πάνω στην άμμο, η οποία από μόνη της είναι αρκετά επίπονη.\n\nΓυμναστική με Bosu\n \n \n \n

Είναι απαιτητικό;

\nΤο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι απαιτητικό γιατί, όπως εξηγήσαμε παραπάνω, απαιτεί να έχεις πολύ καλή ισορροπία. Παρόλα αυτά, δεν πρέπει να μας αποθαρρύνει αυτό, καθώς δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι ιδιαίτερα γυμνασμένος/η για να προσπαθήσεις.\n\nΕγώ πάντα παροτρύνω όλους πριν παρακολουθήσουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα να ρωτάμε τον γυμναστή τι ακριβώς είναι και τι απαιτείται. Εννοείται, φυσικά, πως τον ενημερώνουμε για τυχόν προβλήματα ή τραυματισμούς που μπορεί να έχουμε και κατόπιν της συμβουλής του, αποφασίζουμε εάν θα παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα.\n\nΓυμναστική με Bosu\n\n \n

Συμπέρασμα

\nΕν κατακλείδι, η καινούρια αυτή μέθοδος εκγύμνασης είναι πολύ καλή και πολύ διασκεδαστική, γιατί ενώ γυμνάζεις όλο το σώμα παράλληλα προσπαθείς να ισορροπήσεις πάνω σε μια μπάλα που μέσα της έχει άμμο. Έτσι το σώμα παράλληλα με την εκγύμναση μαθαίνει και την ισορροπία.\n\nΓυμναστική με BosuΓενικότερα, επειδή έχω την τύχη το γυμναστήριο μου να περιλαμβάνει αυτό το πρόγραμμα και χωρίς έξτρα χρήματα μπήκα τελείως διερευνητικά στην αρχή, ενώ τώρα έχω “κολλήσει” και το συστήνω να το δοκιμάσετε και να γυμναστείτε με την πολύ περίεργη αυτή (μισή) μπάλα!\n\nΕλπίζω να το διασκεδάσετε πραγματικά όσοι προσπαθήσετε να το δοκιμάσετε και να μου αφήσετε ένα σχόλιο με την εμπειρία σας!\n\n \n\nΚαλή απόλαυση! Περιμένω τα μηνύματα σας!\n\n \n \n 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *