Φήμες & Αλήθειες για 8 κακόφημες τροφές

Κόκκινο κρέας, αυγά, σοκολάτα, είναι ορισμένα τρόφιμα που έχουν ενοχοποιηθεί κατά καιρούς από τον ιατρικό κόσμο για παχυσαρκία και διάφορες παθήσεις, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι κακόφημες τροφές. Ποια είναι όμως η αλήθεια και πώς κάνουν καλό στην υγεία μας;\n

8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !

\n

Αυγά

\nΗ κακή φήμη: Σημαντική πηγή χοληστερόλης, ο κρόκος μπορεί να ανησυχεί όσους σκέφτονται την υγεία της καρδιάς.\n\nΤα καλά νέα: Γιατροί σημειώνουν τώρα ότι τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς είναι μεγαλύτεροι ένοχοι όσον αφορά την χοληστερόλη στο αίμα παρά η διατροφική χοληστερόλη.\n\nΕπίσης τα αυγά μας χορταίνουν. Αν φάμε αυγά στο πρωινό μπορεί να πεινάμε λιγότερο στο μεσημεριανό. Ο κρόκος περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, ουσίες που η έρευνα συνδέει με μειωμένο κίνδυνο εκφύλισης ωχράς κηλίδας.\n\n

Αυγά - 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Αυγά – 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n\n \n

Μοσχάρι

\nΗ κακή φήμη:  Το βόειο κρέας είναι γεμάτο κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Επομένως, άνθρωποι που νοιάζονται για την καρδιά τους θα πρέπει να το αποφεύγουν.\n\nΤα καλά νέα: Άπαχες φέτες μοσχαριού αποτελούν πηγή πρωτεΐνης και σιδήρου χαμηλών λιπαρών. Ο σίδηρος είναι αναγκαίο μέταλλο για τη μεταφορά οξυγόνου από τους πνεύμονες στα κύτταρα του οργανισμού. Πολλές γυναίκες παρουσιάζουν έλλειψη. Υπάρχουν πολλά άπαχα μέρη βόειου κρέατος.\n\n

Μοσχάρι - 8 Κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Μοσχάρι – 8 Κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n

\n

Σοκολάτα

\nΗ κακή φήμη:  Η σοκολάτα έχει πολλά λιπαρά και ζάχαρη και η γεύση της είναι υπέροχη. Επομένως μπορεί να είναι βλαβερή.\n\nΤα καλά νέα: Η σκούρα σοκολάτα περιέχει φλαβονοειδή αντιοξειδωτικά που φαίνεται πως ωφελούν το αίμα και τη καρδιαγγειακή υγεία.\n\nΠρόσφατα, ερευνητές στην Ελβετία ανέφεραν ότι η κατανάλωση σκούρας σοκολάτας κάθε μέρα για 2 εβδομάδες μείωσε τις ορμόνες του στρες, όπως την κορτιζόλη, σε ανθρώπους με υψηλά επίπεδα στρες.\n\nΝα προσέχετε όμως τις θερμίδες γιατί μπορεί να δείτε το βάρος σας να αυξάνει.\n\n

Σοκολάτα - 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Σοκολάτα – 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n\n \n

Πατάτες

\nΗ κακή φήμη:  Έχουν ψηλή θέση στο γλυκαιμικό δείκτη. Τέτοιες τροφές τείνουν να οδηγούν σε υψηλότερη άνοδο του σακχάρου και της ινσουλίνης, που αποτελεί πρόβλημα για ορισμένους και ιδιαίτερα για όσους πάσχουν από διαβήτη.\n\nΤα καλά νέα: Οι πατάτες είναι καλή πηγή ινών, καλίου και βιταμίνης C.\n\nΗ πατάτα με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη μετατρέπεται σε γεύμα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη αν απλώς προσθέσετε λίγο ελαιόλαδο, καθώς βοηθά να επιβραδυνθεί η απορρόφηση των υδατανθράκων της πατάτας.\n\n

Πατάτες - 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Πατάτες – 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n

\n

Καφές

\nΗ κακή φήμη: Ο καφές μπορεί να σας φέρει νευρικότητα, να παρεμβληθεί με τον ύπνο σας και να μην είναι καλός για εσάς.\n\nΤα καλά νέα: Έρευνες δείχνουν ότι ουσίες του μπορεί ενδεχομένως να μειώσουν τον κίνδυνο άνοιας, διαβήτη και καρκίνου του ήπατος. Τα περισσότερα οφέλη συνδέονται με την κατανάλωση 2-4 φλιτζανιών την ημέρα.\n\nΑν ο καφές σας φέρνει νευρικότητα περιορίστε τον. Θα πρέπει να περιορίσετε την καφεΐνη και αν είστε έγκυος.\n\n

Καφές - 8 Κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Καφές – 8 Κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n

\n

Ξηροί καρποί

\nΗ κακή φήμη: Περιέχουν λιπαρά.\n\nΤα καλά νέα: Περιέχουν λιπαρά, αλλά τα καλά, που είναι φιλικά προς την καρδιά. Υπάρχουν και άλλες υγιεινές θρεπτικές ουσίες, ανάλογα με το είδος του ξηρού καρπού.\n\nΤα φιστίκια είναι πλούσια σε λουτείνη και ζεαξανθίνη, αντιοξειδωτικά που βοηθούν να κρατούνται τα μάτια υγιή.\n\nΤα αμύγδαλα παρέχουν βιταμίνη Ε και τα καρύδια σημαντικές ποσότητες ωμέγα 3 λιπαρών.\n\nΠρέπει να προσέχετε την ποσότητα που καταναλώνετε, καθώς οι ξηροί καρποί περιέχουν σημαντική ποσότητα θερμίδων.\n\n

Ξηροί Καρποί - 8 Κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Ξηροί Καρποί – 8 Κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n

\n

Ψωμί

\nΗ κακή φήμη: Το ψωμί είναι βλαβερό για σας επειδή περιέχει πολλούς υδατάνθρακες.\n\nΤα καλά νέα: Το ψωμί δεν είναι κακό- η κατανάλωση πολλών κατεργασμένων σιτηρών είναι. Μπορείτε να επιλέξετε ψωμί ολικής αλέσεως. Έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό “Archives of Internal Medicine”, υποδεικνύει ότι άνθρωποι που τρώνε περισσότερα προϊόντα ολικής αλέσεων ζουν περισσότερο.\n\n

Ψωμί - 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Ψωμί – 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n

\n

Καλαμπόκι

\nΗ κακή φήμη: Το καλαμπόκι είναι λαχανικό αλλά δεν περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες.\n\nΤα καλά νέα: Αν και δεν έχει πολλές θρεπτικές ουσίες, όπως για παράδειγμα τα μούρα, είναι θρεπτικό. Περιέχει 4 γραμμάρια ινών ανά φλιτζάνι. Όπως και άλλα κίτρινα και πράσινα λαχανικά, το καλαμπόκι είναι καλή πηγή λουτείνης και ζεαξανθίνης.\n\n

Καλαμπόκι - 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
Καλαμπόκι – 8 κακόφημες τροφές που όμως μας ωφελούν !
\n\nΠηγή: iatronet.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *