6 κινήσεις για σφιχτά χέρια

\n \nΔεν μπορείτε να κρύβετε για πάντα τα χέρια σας, ιδιαίτερα τώρα που ο καιρός «ανοίγει» και η θερμοκρασία ανεβαίνει. Ακολουθήστε τις ασκήσεις που σας προτείνουμε και αποκτήστε χέρια σφιχτά και καλλίγραμμα.\n\nΑκολουθήστε το πρόγραμμα που έχει δημιουργήσει ο ειδικός σε θέματα fitness, Jon Stratford, 3 φορές την εβδομάδα ή συμπεριλάβετέ το στο πρόγραμμα που ήδη ακολουθείτε, για να αποκτήσετε λεπτά και όμορφα χέρια σε χρόνο μηδέν.\n\nΘα χρειαστείτε:\n

    \n

  • Μια μπάλα γυμναστικής
  • \n

  • Βαράκια
  • \n

\n3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε άσκηση\n\nTop tip\nΓια απαλό δέρμα, φροντίστε κάθε φορά μετά το μπάνιο να απλώνετε ενυδατική κρέμα στα χέρια σας.\n

Tips για σφιχτά χέρια

\n

Κατά της χαλάρωσης\n

\nΑυτές οι έλξεις στοχεύουν στο χαλαρό τμήμα από την κάτω πλευρά του μπράτσου, ενώ σφίγγουν και την κοιλιά σας.\nΣταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των γοφών κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι. Κατεβείτε σε θέση καθίσματος, έτσι ώστε τα βαράκια να είναι μπροστά από τα πόδια σας.\nΕπαναφέρετε γρήγορα το σώμα σας σε όρθια θέση, τραβώντας ταυτόχρονα τα βαράκια προς το πιγούνι σας, με τους αγκώνες ψηλά και στο πλάι. Αυτό μετράει ως μία επανάληψη.\nΠροσπαθήστε να μη λυγίσετε την πλάτη σας σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.\n

Για όλο το χέρι\n

\nΜε τις μπουνιές αυτές θα δουλέψετε κάθε μυ του χεριού σας και θα αποκτήσετε χέρια μποξέρ.\nΣταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των γοφών κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι στο ύψος του στήθους και έχοντας τους αγκώνες λυγισμένους κοντά στο σώμα σας.\nΚρατήστε το δεξί χέρι στο στήθος και ρίξτε μια μπουνιά με το αριστερό σας χέρι μέχρι αυτό να ισιώσει, στρέφοντας ταυτόχρονα το σώμα σας ελαφρά προς τα δεξιά και κάνοντας μικρή περιστροφή στο δεξί σας πόδι. Αυτό είναι μία επανάληψη.\nΕπαναλάβετε 15 φορές από την ίδια πλευρά, αυξάνοντας ταχύτητα, και έπειτα αλλάξτε χέρι.\n

Ώμοι από ατσάλι\n

\nΤα uppercut αυτά θα δυναμώσουν τους μυς των ώμων.\nΣταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των γοφών κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι στο ύψος του στήθους και έχοντας τους αγκώνες λυγισμένους κοντά στο σώμα σας.\nKάντε ελαφριά περιστροφή στο αριστερό σας πόδι και ρίξτε μπουνιά με το αριστερό χέρι προς τα πάνω και διαγώνια προς το σώμα σας, μέχρι το βαράκι να βρεθεί πάνω από το κεφάλι σας.\nΦέρτε το βαράκι πίσω στο ύψος του στήθους και επαναλάβετε με το άλλο χέρι. Αυξάνετε ταχύτητα καθώς εναλλάσσετε τα χέρια.\n \n \n \n

Μπράτσο για «φίλημα»\n

\nΑυτή η παραλλαγή για πιέσεις εστιάζει στους τρικεφάλους, τους δικεφάλους και τους ώμους.\nΚαθίστε στην μπάλα γυμναστικής με τα πόδια ελαφρώς ανοιγμένα για να ισορροπείτε καλύτερα. Κρατήστε ένα βαράκι με το δεξί χέρι πάνω από το κεφάλι και με το αριστερό σας χέρι στο γοφό.\nΛυγίστε τον αγκώνα και κατεβάστε το βαράκι πίσω σας, μέχρι να ακουμπήσει στην ωμοπλάτη. Σηκώστε το βαράκι και φέρτε το στην αρχική θέση. Αυτό είναι μία επανάληψη.\nΚάντε πρώτα τις επαναλήψεις με το δεξί χέρι και μετά με το αριστερό.\n

Εμπρός για τρικεφάλους\n

\nΗ άσκηση αυτή γυμνάζει τους τρικεφάλους, το στήθος και τον κορμό.\nΞαπλώστε μπρούμυτα με τα χέρια δίπλα στους ώμους, τις παλάμες ανοιχτές, τα πόδια ίσια και τα πέλματα ανασηκωμένα στις μύτες των ποδιών. Τοποθετήστε ένα βαράκι δίπλα στο αριστερό χέρι και ανασηκώστε το σώμα σας με τα χέρια σας, μέχρι αυτά να ισιώσουν.\nΚατεβείτε λυγίζοντας τους αγκώνες, μέχρι να πλησιάσετε στο πάτωμα. Έπειτα ανεβείτε και «ξεκολλώντας» το δεξί σας χέρι από το πάτωμα, περάστε το κάτω από το σώμα σας για να σπρώξετε το βαράκι δίπλα στο δεξί σας χέρι.\nΕπαναλάβετε, τραβώντας το βαράκι από τη δεξιά πλευρά στην αριστερή με το δεξί σας χέρι.\n

Τα πάντα!\n

\nΜια άσκηση που γυμνάζει δικεφάλους, τρικεφάλους, ώμους και πήχη.\nΚαθίστε στην μπάλα γυμναστικής κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι στο ύψος του πιγουνιού, με τα χέρια λυγισμένα και κολλημένα στο σώμα σας.\nΚατεβάστε και τα 2 βαράκια μπροστά σας και έπειτα επιστρέψτε στην προηγούμενη θέση.\nΣηκώστε και τα 2 βαράκια πάνω από το κεφάλι, μέχρι τα χέρια σας να ισιώσουν. Οι παλάμες σας πρέπει να κοιτούν προς τα μέσα.\nΚατεβάστε τα χέρια και επαναλάβετε την προηγούμενη κίνηση. Αυτές οι 4 κινήσεις αποτελούν μία επανάληψη.\n\n \n\nΜαρία Παπαδοδημητράκη,\nΤέλεια χέρια πριν το καλοκαίρι\nvita.gr\n \n \n 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *